Kilka faktów o programach dla firm

gramach firmowym.O aplikacjach przenośnych w WikipediiAplikacja przenośna ? program niewymagający instalacji, który może być przenoszony na nośnikach danych (dyskietkach, płytach CD i DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany mię

Kilka faktów o programach dla firm Dobre musi mieć istotne funkcje związane z umowami, usługami, klientami i utrzymywaniu ich przy firmie. Pisanie takiego oprogramowania jest bardzo skomplikowane. Wpis o programach firmowym.

O aplikacjach przenośnych w Wikipedii

Aplikacja przenośna ? program niewymagający instalacji, który może być przenoszony na nośnikach danych (dyskietkach, płytach CD i DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany między komputerami i uruchamiany na dowolnym urządzeniu do tego przystosowanym.

Najpopularniejszymi programami posiadającymi wersję przenośną są:

przeglądarki internetowe
klienty poczty
czytniki RSS
edytory HTML
programy graficzne

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_przenośna


Czemu służy system CRM?

Przykładem oprogramowania, które pomaga w dzianiu firmy jest oprogramowanie typu CRM. Jest to skrót od Zarządzania Relacji z Klientem. Nazwa może wyjaśnia o co tutaj chodzi, ale ilość funkcji jakie takie oprogramowanie posiada jest bardzo duża.

Wystawianie i wysyłanie faktur do klientów, newslettery, informowanie o nowych ofertach. Do tego kontakt przez panel klienta z pracownikiem firmy w formie czatu lub zgłoszeń problemów. To tylko niektóre z funkcji jakie może posiadać takie oprogramowanie. Wiele gotowych systemów CRM ma jeszcze moduły do statystyk z których można wyciągnąć ciekawe wnioski o działaniu pracowników i całe firmy.


Definicja oprogramowania CRM z Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM