Materiały poligraficzne

oista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty. Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy hologram. W

Materiały poligraficzne naklejki wypukłe 3d
Naklejki przybierają rozmaite formy i kształty, w tym również wypełniane żywicą. Dzisiaj poligraficznych gadżetach.

O numerowaniu druku

Zjawisko numerowania druku może służyć jako swoista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty. Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy hologram.

W druku cyfrowym można jeszcze nadawać unikalny numer podczas samego procesu drukowania. Co ciekawe nie tylko ważne dokumenty ulegają numeracji. Często numerowane są partie produktów, np. puszki czy folie do pakowania produktów spożywczych, jednak nie jest to jako tako numerowanie druku, a numer danej partii.


Design i jego cechy

W znaczeniu podstawowym design jest wyglądem czegoś, co powstało na podstawie projektu z myślą o wytwarzaniu kolejnych egzemplarzy, przy czym liczba wytworzonych egzemplarzy nie ma znaczenia ? liczy się sam zamiar powielania. W tym znaczeniu design przejmuje całą paletę stylów od wizualnych dziedzin sztuki, a więc może być design klasyczny, nowoczesny, futurystyczny itp.
W znaczeniu szerszym do wyglądu dochodzą takie cechy jak funkcjonalność i ergonomia.
Design odnosi się nie tylko do produktów trwałych, czy statycznych ? ale także do widowiska, np. pokazu sztucznych ogni czy spektaklu fontann wodnych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design


Stare i nowe wizytówki

Mała karteczka z danymi firmy, a tyle możliwości... Wizytówki w Polsce jeszcze 5-10 lat temu kojarzone były z białymi kartonikami, przeładowanymi informacjami. Do tego były kiepsko wykonane, a ich design wołał o pomstę do nieba.

Dzisiaj dalej spotyka się firmy mające wizytówki typu 'biały kartonik' ale na szczęście jest coraz więcej firm stawiających na nowoczesność.

Co więc powinna zawierać taka nowoczesna wizytówka- przede wszystkim logotyp, dobrze widoczny najlepiej nie sąsiadujący z żadnym innym elementem. Numer telefonu wcale nie jest konieczny i wiele zależy od branży, ostatnio coraz częściej zamiast tego podaje się adres strony. Nowoczesna wizytówka stawia na minimalizm i prostotę- co moim zdanie robi dużo lepsze lepsze wrażenie niż stary typ wizytówek.